2015. december 8.

Angol nyelvlecke: Decemberi szótár 2015


Bocsánat, hogy kissé elkéstem vele. Eredetileg azt terveztem, hogy minden hónap elsejére megcsinálom, de aztán úgy határoztam, hogy inkább negyedike-ötödike legyen belőle, hisz az első szótár is 5.-én lett publikálva. Erre most mégis nyolcadikára csúszott. Bocsánat kérésem jeléül 31 helyett csak 23 szót írtam, tehát az utolsó nyolc napot - ami Szentestétől Szilveszterig tart - nem számoltam bele. 

Egyébként az angolos bejegyzések alá, a megjegyzésekhez megírhatnátok, hogy milyen szavakra vagytok kíváncsiak és azokat beírom a következő havi szótárba.
Vulgáris szavakat, kifejezéseket nem fogadok el!


adress - cím
again - újra, ismét, megint, stb.
age - kor, életkor
are - vannak
be - van
big - nagy
camera - kamera, fényképezőgép
cleaner - tisztító, takarítónő
communication - kommunikáció
dictionary - szótár

do - csinál, tesz
exercise - gyakorlat
fine - jó, rendben
favorite - kedvenc
friend - barát
from - -ból, -ből
girlfriend - barátnő
good - jó
god - Isten
grammar lab - nyelvtani labor, nyelvlabor

have got - birtokol, van valamije
homework - házi feladat
interesting - érdekes



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése